מגמת עיצוב שיער וטיפוח החן

עיצוב שיער וטיפוח החן – מטפחים יופי של קריירה

עיצוב שיער ואיפור שייכים למקצועות האופנה והיופי. הרצון לשפר ולייפות את החזות האישית ואת ההופעה החיצונית קיימים בעולמנו מאז ומעולם. האיפור אינו רק צבע, אלא הרמוניה של צבעים ויצירה אישית של המעצב. התלמידים ילמדו להתאים את העיצוב הנכון לאופי האדם ולמבנה הפנים והשיער שלו.

למה כדאי ללמוד במגמה?

איפור ועיצוב שיער הם מקצועות נדרשים בארץ ובעולם. בעידן שבו המצלמה, המדיה הדיגיטלית ותרבות הבידור נגישות לכל, נעשו מקצועות אלה חשובים מתמיד והם מאפשרים לכל תלמיד הצצה אל התרבות החזותית ואל עולם האופנה בארץ ובעולם.

מה כוללים הלימודים?

תלמידים הלומדים במגמה מכירים ומבינים את הענפים הקשורים לעיצוב שיער. הם מכירים את מבנה העור ואת מבנה השערה, מתנסים ביסודות עיצוב השיער ועושים בפועל תספורות, תסרוקות וצביעה מקצועית. בנוסף התלמידים לומדים את תורת הצבע ונחשפים ליזמות עסקית, לשיווק ולפרסום.
למה זכאים הבוגרים?
לאחר רכישת המיומנויות הנדרשות התלמידים יכולים לגבש שפה מקצועית אישית וייחודית, שתבטיח את עתידם המקצועי והכלכלי. את הידע והמיומנות שנרכשו יוכל כל תלמיד לממש כמעצב שיער ותסרוקות וכמאפר לתיאטרון, לקולנוע, לטלוויזיה ולאירועים. הוא יוכל גם לפתח עסק עצמאי בעבור נשים, גברים, ילדים, כלות ודוגמניות בתצוגות אופנה.